Často kladené otázky
Kde nájdem cenníky na stroje?
Naším cieľom je poskytnúť zákazníkovi individuálne riešenie šité na mieru. Naši obchodní partneri a naši predajcovia sú odborníci na proces spracovania a opracovania dreva. Vieme, ako pretvoriť vstupný materiál do špičkového konečného produktu. To je naša silná stránka. Preto je pre nás nesmierne dôležité vedieť, čo chcete robiť, spoznať Vaše suroviny, produkty a požiadavky na proces výroby. Na základe týchto údajov Vám vypracujeme ponuku na také zariadenie a s takou výbavou, aby sme Vaše požiadavky uspokojili na 100 %.
Ako najrýchlejšie získať cenovú ponuku na niektorý zo strojov?
Nato, aby sme s Vami vedeli komunikovať čo najefektívnejšie, je dôležitý dostatok informácii o tom, o čo máte záujem. Preto v prípade, že máte záujem napríklad o niektorý z našich strojov je potrebné buď cez náš webový formulár, alebo priamo cez kontaktný email zadať Vašu požiadavku a v nej špecifikovať Vaše potreby. Optimálne informácie sú napríklad v prípade záujmu o formátovaciu pílu tieto:
Na základe Vašich informácii budeme vedieť poskytnúť návrh riešenia a vypracovať vhodnú cenovú ponuku.
Môžem si vaše stroje niekde odskúšať alebo vidieť v praxi naživo?
Áno, dohodnite si bezplatnú osobnú konzultáciu spojenú s návštevou nášho Technologického centra v Žiline, kde máme inštalované základné stroje z nášho portfólia. Zariadenia pravidelne obmieňame, avšak vždy máme v Showroome základné modely, ako aj modely s vyššou výbavou.
Príďte nás navštíviť a inštalované stroje si môžete aj odskúšať a otestovať aj s vašim materiálom.
Pokiaľ máte záujem o referenčnú návštevu u niektorého z našich zákazníkov, vieme pre vás zabezpečiť aj takúto formu prezentácie. Jednoducho nás kontaktujte cez uvedené kontaktné čísla alebo emailom.
Naším cieľom je poskytnúť zákazníkovi individuálne riešenie šité na mieru. Naši obchodní partneri a naši predajcovia sú odborníci na proces spracovania a opracovania dreva. Vieme, ako pretvoriť vstupný materiál do špičkového konečného produktu. To je naša silná stránka. Preto je pre nás nesmierne dôležité vedieť, čo chcete robiť, spoznať Vaše suroviny, produkty a požiadavky na proces výroby. Na základe týchto údajov Vám vypracujeme ponuku na také zariadenie a s takou výbavou, aby sme Vaše požiadavky uspokojili na 100 %.
Ako najrýchlejšie získať cenovú ponuku na niektorý zo strojov?
Nato, aby sme s Vami vedeli komunikovať čo najefektívnejšie, je dôležitý dostatok informácii o tom, o čo máte záujem. Preto v prípade, že máte záujem napríklad o niektorý z našich strojov je potrebné buď cez náš webový formulár, alebo priamo cez kontaktný email zadať Vašu požiadavku a v nej špecifikovať Vaše potreby. Optimálne informácie sú napríklad v prípade záujmu o formátovaciu pílu tieto:
- Výška rezu?
- Šírka rezu vpravo od kotúča v smere ku paralelnému pravítku?
- Dĺžka rezu?
- prestavenie píly (výška + uhol) ručné alebo elektrické?
- prestavenie paralelného pravítka – ručné alebo elektrické?
- Aký materiál budete píliť – masív / DTD + lamino alebo oboje?
Na základe Vašich informácii budeme vedieť poskytnúť návrh riešenia a vypracovať vhodnú cenovú ponuku.
Môžem si vaše stroje niekde odskúšať alebo vidieť v praxi naživo?
Áno, dohodnite si bezplatnú osobnú konzultáciu spojenú s návštevou nášho Technologického centra v Žiline, kde máme inštalované základné stroje z nášho portfólia. Zariadenia pravidelne obmieňame, avšak vždy máme v Showroome základné modely, ako aj modely s vyššou výbavou.
Príďte nás navštíviť a inštalované stroje si môžete aj odskúšať a otestovať aj s vašim materiálom.
Pokiaľ máte záujem o referenčnú návštevu u niektorého z našich zákazníkov, vieme pre vás zabezpečiť aj takúto formu prezentácie. Jednoducho nás kontaktujte cez uvedené kontaktné čísla alebo emailom.
Kde nájdem objednávacie čísla náhradných dielov na stroj Holz-Her?
Stroje Holz-Her vyrobené po roku 2002/2003 majú okrem papierového katalógu svoj vlastný online katalóg náhradných dielov, ktorý je pre každý stroj jedinečný a zobrazuje presné komponenty a diely na danom stroji. Do online katalógu Vášho stroja sa prihlásite na tomto linku: http://www.holzherparts.de/template/index.php, pričom postupujete nasledovne:
Príklad: Výrobné číslo môjho stroja, ktoré nájdem na štítku stroja, je 123/1-456 5001234 (príp. 15001234)
Order Number: 7-8 miestne číslo, v mojom príkladnom prípade = 5001234
Serial Number: číslo pred lomítkom, , v mojom príkladnom prípade = 123
Začiarknem Privacy Policy accepted a Cookies accepted a kliknem na LOGIN.
Stroje vyrobené pred rokom 2002/2003 nemajú k dispozícii online katalóg. Objednávkové čísla náhradných dielov si musíte dohľadať v papierovom katalógu, ktorý ste dostali pri kúpe stroja.
Môžem náhradné diely objednať aj podľa fotky alebo popisu dielu?
V prípade, že neviete nájsť objednávkové číslo dielu v online alebo papierovom katalógu, môžete poslať dopyt na diely aj takýmto spôsobom. Čas na vypracovanie ponuky sa však v tomto prípade predlžuje z dôvodu, že dopyt musí byť väčšinou smerovaný na výrobcu.
Stroje Holz-Her vyrobené po roku 2002/2003 majú okrem papierového katalógu svoj vlastný online katalóg náhradných dielov, ktorý je pre každý stroj jedinečný a zobrazuje presné komponenty a diely na danom stroji. Do online katalógu Vášho stroja sa prihlásite na tomto linku: http://www.holzherparts.de/template/index.php, pričom postupujete nasledovne:
Príklad: Výrobné číslo môjho stroja, ktoré nájdem na štítku stroja, je 123/1-456 5001234 (príp. 15001234)
Order Number: 7-8 miestne číslo, v mojom príkladnom prípade = 5001234
Serial Number: číslo pred lomítkom, , v mojom príkladnom prípade = 123
Začiarknem Privacy Policy accepted a Cookies accepted a kliknem na LOGIN.
Stroje vyrobené pred rokom 2002/2003 nemajú k dispozícii online katalóg. Objednávkové čísla náhradných dielov si musíte dohľadať v papierovom katalógu, ktorý ste dostali pri kúpe stroja.
Môžem náhradné diely objednať aj podľa fotky alebo popisu dielu?
V prípade, že neviete nájsť objednávkové číslo dielu v online alebo papierovom katalógu, môžete poslať dopyt na diely aj takýmto spôsobom. Čas na vypracovanie ponuky sa však v tomto prípade predlžuje z dôvodu, že dopyt musí byť väčšinou smerovaný na výrobcu.
Robíte servis na stroje?
Robíme záručný a pozáručný servis a podporu na všetky stroje výrobcov z našej ponuky. Ide o stroje značiek Weinig, Grecon, Dimter, Raimann, Waco, Luxscan, Martin, Robland, Holz-Her, Grundner a Barbaric.
Stroje iných výrobcov neopravujeme a nerobíme na ne ani žiadnu podporu.
Mám poruchu na stroji. Ako mám postupovať?
Na začiatok potrebujeme od Vás tieto informácie: výrobcu stroja a jeho model s výrobným číslom + presný popis problému = okolnosti, za ktorých sa problém prvý krát objavil, akú operáciu stroj má po správnosti vykonávať a skutočný opis stavu na stroji.
Ak stroj vypisuje chybové hlásenie (hlásenia), pošlite nám ich kompletný zoznam (kód chyby a popis – stačí fotografia (fotografie) displeja). V prípade, že je možné spraviť videozáznam na ktorom je daný problém zreteľný, spravte ho a pošlite vhodným spôsobom vzhľadom na jeho veľkosť.
Všetky tieto informácie prosíme poslať v písomnej forme na email andrej@kral-zilina.sk a následne telefonicky kontaktujte vedúceho servisného strediska na číslo +421 911 409419, aby ste mali istotu, že email prišiel v poriadku.
Na základe týchto informácii navrhneme postup vyriešenia Vášho problému.
Robíme záručný a pozáručný servis a podporu na všetky stroje výrobcov z našej ponuky. Ide o stroje značiek Weinig, Grecon, Dimter, Raimann, Waco, Luxscan, Martin, Robland, Holz-Her, Grundner a Barbaric.
Stroje iných výrobcov neopravujeme a nerobíme na ne ani žiadnu podporu.
Mám poruchu na stroji. Ako mám postupovať?
Na začiatok potrebujeme od Vás tieto informácie: výrobcu stroja a jeho model s výrobným číslom + presný popis problému = okolnosti, za ktorých sa problém prvý krát objavil, akú operáciu stroj má po správnosti vykonávať a skutočný opis stavu na stroji.
Ak stroj vypisuje chybové hlásenie (hlásenia), pošlite nám ich kompletný zoznam (kód chyby a popis – stačí fotografia (fotografie) displeja). V prípade, že je možné spraviť videozáznam na ktorom je daný problém zreteľný, spravte ho a pošlite vhodným spôsobom vzhľadom na jeho veľkosť.
Všetky tieto informácie prosíme poslať v písomnej forme na email andrej@kral-zilina.sk a následne telefonicky kontaktujte vedúceho servisného strediska na číslo +421 911 409419, aby ste mali istotu, že email prišiel v poriadku.
Na základe týchto informácii navrhneme postup vyriešenia Vášho problému.
Dá sa briketovať mokrá pilina?
Teoreticky dá. Avšak voda v piline môže spôsobiť poškodenie lisu a briketa sa po zlisovaní rozpadne. Pokaľ sa bavíme o kvalitnom, predajnom a ekonomicky vyrobenom produkte, treba mať vlhkosť piliny pod 14%. To nie je možné docieliť prirodzeným sušením na vzduchu. Buď teda vzniká pilina/hoblina zo sušeného dreva hobľovaním, pílením alebo drvením, alebo mokrú pilinu treba vysušiť v sušiarni sypkých materiálov. Ak k tomu chcete vedieť viac, opýtajte sa nás.
Ako rýchlo sa dá hobľovať v štvorstránke?
Na túto tému sa pozeráme z viacerých pohľadov. Ten prvý je, aká kvalita opracovania je žiadaná. Stavebné drevo a nábytkové komponenty vyžadujú inú kvalitu opracovania. Na kvalitu opracovania vplývajú faktory ako otáčky nástroja, posuvná rýchlosť, priemer nástroja, počet aktívnych nožov v nástroji. Druhý pohľad je samotná rýchlosť stroja. Ak treba, môžeme sa baviť o posuvoch pokojne cez 600 m/min. Treba mať ale na zreteli tretí pohľad – či je obsluha schopná pri danej posuvnej rýchlosti dávkovať drevo do stroja a aj ho za strojom odoberať. Pri posuve len 20 m/min a 50 cm dlhých dubových hranolkoch musí obsluha vložiť do stroja minútovo 40 ks. A zvládať robiť to celú zmenu. Všetky tri pohľady na vec majú špecifické riešenia, ktoré poznáme.
Teoreticky dá. Avšak voda v piline môže spôsobiť poškodenie lisu a briketa sa po zlisovaní rozpadne. Pokaľ sa bavíme o kvalitnom, predajnom a ekonomicky vyrobenom produkte, treba mať vlhkosť piliny pod 14%. To nie je možné docieliť prirodzeným sušením na vzduchu. Buď teda vzniká pilina/hoblina zo sušeného dreva hobľovaním, pílením alebo drvením, alebo mokrú pilinu treba vysušiť v sušiarni sypkých materiálov. Ak k tomu chcete vedieť viac, opýtajte sa nás.
Ako rýchlo sa dá hobľovať v štvorstránke?
Na túto tému sa pozeráme z viacerých pohľadov. Ten prvý je, aká kvalita opracovania je žiadaná. Stavebné drevo a nábytkové komponenty vyžadujú inú kvalitu opracovania. Na kvalitu opracovania vplývajú faktory ako otáčky nástroja, posuvná rýchlosť, priemer nástroja, počet aktívnych nožov v nástroji. Druhý pohľad je samotná rýchlosť stroja. Ak treba, môžeme sa baviť o posuvoch pokojne cez 600 m/min. Treba mať ale na zreteli tretí pohľad – či je obsluha schopná pri danej posuvnej rýchlosti dávkovať drevo do stroja a aj ho za strojom odoberať. Pri posuve len 20 m/min a 50 cm dlhých dubových hranolkoch musí obsluha vložiť do stroja minútovo 40 ks. A zvládať robiť to celú zmenu. Všetky tri pohľady na vec majú špecifické riešenia, ktoré poznáme.