Často kladené otázky

Kde nájdem cenníky na stroje?

Naším cieľom je poskytnúť zákazníkovi individuálne riešenie šité na mieru. Naši obchodní partneri a naši predajcovia sú odborníci na proces spracovania a opracovania dreva. Vieme, ako pretvoriť vstupný materiál do špičkového konečného produktu. To je naša silná stránka. Preto je pre nás nesmierne dôležité vedieť, čo chcete robiť, spoznať Vaše suroviny, produkty a požiadavky na proces výroby. Na základe týchto údajov Vám vypracujeme ponuku na také zariadenie a s takou výbavou, aby sme Vaše požiadavky uspokojili na 100 %.

Ako najrýchlejšie získať cenovú ponuku na niektorý zo strojov?

Nato, aby sme s Vami vedeli komunikovať čo najefektívnejšie, je dôležitý dostatok informácii o tom, o čo máte záujem. Preto v prípade, že máte záujem napríklad o niektorý z našich strojov je potrebné buď cez náš webový formulár, alebo priamo cez kontaktný email zadať Vašu požiadavku a v nej špecifikovať Vaše potreby. Optimálne informácie sú napríklad v prípade záujmu o formátovaciu pílu tieto:
  1. Výška rezu?
  2. Šírka rezu vpravo od kotúča v smere ku paralelnému pravítku?
  3. Dĺžka rezu?
  4. prestavenie píly (výška + uhol) ručné alebo elektrické?
  5. prestavenie paralelného pravítka – ručné alebo elektrické?
  6. Aký materiál budete píliť – masív / DTD + lamino alebo oboje?

Na základe Vašich informácii budeme vedieť poskytnúť návrh riešenia a vypracovať vhodnú cenovú ponuku.  

Môžem si vaše stroje niekde odskúšať alebo vidieť v praxi naživo?

Áno, dohodnite si bezplatnú osobnú konzultáciu spojenú s návštevou nášho Technologického centra v Žiline, kde máme inštalované základné stroje z nášho portfólia. Zariadenia pravidelne obmieňame, avšak vždy máme v Showroome základné modely, ako aj modely s vyššou výbavou.

Príďte nás navštíviť a inštalované stroje si môžete aj odskúšať a otestovať aj s vašim materiálom.

Pokiaľ máte záujem o referenčnú návštevu u niektorého z našich zákazníkov, vieme pre vás zabezpečiť aj takúto formu prezentácie.  Jednoducho nás kontaktujte cez uvedené kontaktné čísla alebo emailom.
Kde nájdem objednávacie čísla náhradných dielov na stroj Holz-Her?

Stroje Holz-Her vyrobené po roku 2002/2003 majú okrem papierového katalógu svoj vlastný online katalóg náhradných dielov, ktorý je pre každý stroj jedinečný a zobrazuje presné komponenty a diely na danom stroji. Do online katalógu Vášho stroja sa prihlásite na tomto linku: http://www.holzherparts.de/template/index.php, pričom postupujete nasledovne:

Príklad: Výrobné číslo môjho stroja, ktoré nájdem na štítku stroja, je 123/1-456 5001234 (príp. 15001234)
Order Number: 7-8 miestne číslo, v mojom príkladnom prípade = 5001234
Serial Number: číslo pred lomítkom, , v mojom príkladnom prípade = 123
Začiarknem Privacy Policy accepted a Cookies accepted a kliknem na LOGIN.

Stroje vyrobené pred rokom 2002/2003 nemajú k dispozícii online katalóg. Objednávkové čísla náhradných dielov si musíte dohľadať v papierovom katalógu, ktorý ste dostali pri kúpe stroja.

Môžem náhradné diely objednať aj podľa fotky alebo popisu dielu?

V prípade, že neviete nájsť objednávkové číslo dielu v online alebo papierovom katalógu, môžete poslať dopyt na diely aj takýmto spôsobom. Čas na vypracovanie ponuky sa však v tomto prípade predlžuje z dôvodu, že dopyt musí byť väčšinou smerovaný na výrobcu.
Robíte servis na stroje?

Robíme záručný a pozáručný servis a podporu na všetky stroje výrobcov z našej ponuky. Ide o stroje značiek Weinig, Grecon, Dimter, Raimann, Waco, Luxscan, Martin, Robland, Holz-Her, Grundner a Barbaric.
Stroje iných výrobcov neopravujeme a nerobíme na ne ani žiadnu podporu.

Mám poruchu na stroji. Ako mám postupovať?

Na začiatok potrebujeme od Vás tieto informácie: výrobcu stroja a jeho model s výrobným číslom + presný popis problému = okolnosti, za ktorých sa problém prvý krát objavil, akú operáciu stroj má po správnosti vykonávať a skutočný opis stavu na stroji.

Ak stroj vypisuje chybové hlásenie (hlásenia), pošlite nám ich kompletný zoznam (kód chyby a popis – stačí fotografia (fotografie) displeja). V prípade, že je možné spraviť videozáznam na ktorom je daný problém zreteľný, spravte ho a pošlite vhodným spôsobom vzhľadom na jeho veľkosť.

Všetky tieto informácie prosíme poslať v písomnej forme na email andrej@kral-zilina.sk a následne telefonicky kontaktujte vedúceho servisného strediska na číslo +421 911 409419, aby ste mali istotu, že email prišiel v poriadku.

Na základe týchto informácii navrhneme postup vyriešenia Vášho problému.
Dá sa briketovať mokrá pilina?

Teoreticky dá. Avšak voda v piline môže spôsobiť poškodenie lisu a briketa sa po zlisovaní rozpadne. Pokaľ sa bavíme o kvalitnom, predajnom a ekonomicky vyrobenom produkte, treba mať vlhkosť piliny pod 14%. To nie je možné docieliť prirodzeným sušením na vzduchu. Buď teda vzniká pilina/hoblina zo sušeného dreva hobľovaním, pílením alebo drvením, alebo mokrú pilinu treba vysušiť v sušiarni sypkých materiálov. Ak k tomu chcete vedieť viac, opýtajte sa nás.

Ako rýchlo sa dá hobľovať v štvorstránke?

Na túto tému sa pozeráme z viacerých pohľadov. Ten prvý je, aká kvalita opracovania je žiadaná. Stavebné drevo a nábytkové komponenty vyžadujú inú kvalitu opracovania. Na kvalitu opracovania vplývajú faktory ako otáčky nástroja, posuvná rýchlosť, priemer nástroja, počet aktívnych nožov v nástroji. Druhý pohľad je samotná rýchlosť stroja. Ak treba, môžeme sa baviť o posuvoch pokojne cez 600 m/min. Treba mať ale na zreteli tretí pohľad – či je obsluha schopná pri danej posuvnej rýchlosti dávkovať drevo do stroja a aj ho za strojom odoberať. Pri posuve len 20 m/min a 50 cm dlhých dubových hranolkoch musí obsluha vložiť do stroja minútovo 40 ks. A zvládať robiť to celú zmenu. Všetky tri pohľady na vec majú špecifické riešenia, ktoré poznáme.